Izrada internet stranica za apartmane
Prema članku Kenana Porobića, “Zašto su otkazane rezervacije na Booking.com-u za 104% veće nego na web stranici, a na Expediji za 31%”, direktni kanali prodaje su najprofitabilniji od svih te da su to kanali kojima bi se ugostitelji trebali najviše posvetiti kao neizostavni dio dugoročne strategije.
Prvenstveno, cilj je ostvarivanje direktnih rezervacija. Prema istraživanju Euromonitor International-a čak 50% rezervacija se događa online putem desktop ili mobilnog uređaja; također tvrde kako putovanja i turizam imaju najveći trend rasta online plaćanja. Posjedovanjem web stranice za apartmane izbjegavate provizije raznih portala za oglašavanje te gost rezervaciju obavlja direktno kod Vas. Također, imate mogućnost staviti manju cijenu smještaja na web stranici za apartmane u odnosu na Vaš oglas na portalu kako bi namamili goste da obavljaju rezervacije direktno kod Vas. Također, vlastita web stranica nudi ogromne mogućnosti personalizacije sadržaja po Vašem ukusu.
Dakle, da ukratko zaključimo, razliku između plaćanja provizije i vaše cijene ostavite sebi u džepu i uložite je u vlastiti marketing. Radite na svom brendiranju, a ne brendiranju agencija i portala za smještaj.